det första normala inlägget?

ja heeeej. det är oliwia.. konstigt va?
jag, människan som är ganska emot bloggar, skriver ett inlägg. MITT ALLRA FÖRSTA. vi ska se hur det går..

Vad skriver man egentigen? Min bästa vän har visat mig några bloggar och man kan säga att det är därför jag hatar dom. Varför ska man skriva om att jag just nu har på mig jeans eller vad jag har för planer för idag....eller vad fan jag gjorde nyss? Kan lika gärna skriva att yvonne ska gå o skita nu.  jag försöker hitta svaret och jag har det men jag behåller det för mig själv.
MEN det värsta ä att människor läser om det människan har skrivit om sin garderob (det var BARA ett jävla exempel)
Det var en liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten del av vad jag tycker.

aja hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0