HAHAHAHAH

Oliwia, jag märker att du skaffat dig vänner i bloggvärlden.

Vad heter du: Yvoooooooonne / ivooooooon / TarzZaaaaan
Var bor du: Hornstuuuuuuuull
Trivs du där: JA, SKITMYCKET
Brukar du läsa horoskop: MMMM .. isabelle å oliwia tvingar mig
Har du körkort: jaaa.. på symaskin. fick det i sexan
Favoritdjur: hund katt
Festar du mycket: nej. jag festar typ inte alls. varför jag vet inte.
Sprit, cider, vin eller öl: cider.
Antal kuddar i sängen: 3
Äger du ett busskort: men assooowww.. jaaa
Vad åt du till frukost: kaffe HAHHAHA och en bulle mmmmm marabou
Har du haft sex idag: absolut. varje minut av mitt liv har jag det.
Nästa mål i ditt liv: bli FN- ledare =)
Hur svarar du i mobilen: SHEMA
Antal timmar sömn inatt: bara 14 timmar :(
Sov du ensam: hihihihi nej har min nalle och min älg bredvid mig
Din hobby: dansa
Vad är det för veckodag?: tisdag. HAHA
Vad åt du senast: ja jag åt en bulle.
Vem fick du sms av senast: Min pappa.
Vem ringde dig senast: peter
Godaste ölen du druckit: en öl i Turkiet.. kommer inte ihåg vad den hette..
Vilka hårfärger har du haft: svart. ljusbrunt. rött.
Vad såg du senast på TV: PARADISE HOTEL
Vad läser du för bok just nu: ..
Längd: 175 cm
Skostorlek: 39 (ni vet vad dom säger om stora fötter vaaah?..)
Hårfärg: svart, fast mörkbrunt
Är du kär i någon: nä, skulle inte vilja säga kär hahahaha
Vad gör du om ett år: vadå vad jag gör? jag går väl fortfarande på toaletten, äter, sover, pluggar, jag vet väl inte vad jag gör om ett år? jag kanske är ute och solar.  
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej.
Dricker du: dricker vaddå? vatten?
Vilken parfym använder du: .. bajsets
Vilka skor använder du: mina FEJKADE uggs från DINSKO sen mina kängor, min converse x3.
Dagens klädsel: HAHAHAHAHHA FLEECE TRÖJA, LÅNGKALSONGER, MJUKIS x2


Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Jag flyttade precis när jag skulle fylla 13 :)

var bodde du i Polen?

2010-01-12 @ 14:38:19
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Yes det gör vi, haha. Jag bodde i Krakow då!

2010-01-12 @ 16:29:39
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Ja, precis ;) haha

2010-01-13 @ 00:29:26
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0