senaste nytt om thesims världen

Oliwia, trevligt att höra. Jag är trött på att ta hand om dina barn, och anledningen till att isabelle är så osmart logiskt eftersom hon inte har en hjärna, hur skulle hon då kunna vara smart? Oliwia. Det var inte smart av dig att få tvillingar, fast jag ska inte säga så mycket.

Senaste i min värld:
Jag har fått ett barn som heter XeZimi HAHHAHAHA med samma kille som gjorde Isabelle på smällen. Nu fick jag cp ryck och rymde hemifrån med mitt barn, och isabelles barn (och isabelles katt). Jag orkade inte längre. Spelet laddade för mycket.
Oliwia. Du har ingen relation med djuren, varför? Din dröm med livet är att föda upp 20 kattungar, det va fan det värsta jag hört!! HAHAHAHAH. Det tänker jag inte göra.
Isabelle. Hon ligger och gråter dag in och dag ut, just för att jag först tog hennes man och gjorde barn med han, sedan stack jag med hennes barn och hennes katt för ett nytt liv.
Oliwia, jag lovar att jag ska hålla kontakten med dig, men Isabelle är tveksam, hon misshandlar mig så brutalt varje gång hon ser mig. Jag kan knappt gå längre. Jag kunde inte råför att jag blev kär i hennes kille. Nejnej, usch! FYFAN VAD ÄCKLIGT HUR KUNDE JAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Ohja, polsk mat äger ;) haha

tur att jag inte bor hemma, skulle nog bli tjock. När jag väl börjar äta mammas mat så kan jag inte sluta :P

2010-01-10 @ 18:25:35
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0