THE SIMS

uppdatering för Isabelle och Oliwia hur det går för mig i thesims:

Oliwia- du jobbar som Polis. Fortfarande Oskuld.

Isabelle- Jobbar som DiscoDJ, har fått TVILLNINGAR (vid namn; jezmim och mozim HHAHAHA) pappan heter Joel. Isabelle är en riktig jävla surkärring.

Jag (yvonne) - jobbar som politiker (snart....) har skaffat en pojkvän JOEL (isabelles kille), han har också gjort mig på smällen. Jag ser fram emot allas barn att växa ihop med en och samma pappa. Isabelle misshandlade mig brutalt när hon såg vad jag gjorde med Joel.

För övrigt: Vi har ett stort fint hus, två hundar, en katt, en papegoja, en hamster.

Oliwia, hur går det för dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0